Σελίδες

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

♥ Summer Favorites! / Αγαπημένα καλοκαιριού 2013! ♥

Γεια σας κορίτσια!!!! Αχ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτό είναι το πρώτο μου post (yeahhh) και ελπίζω να σας αρέσει! Πρόκειται να σας μιλήσω για τα αγαπημένα του καλοκαιριού. Ελπίζω όλες να περάσατε υπέροχα το φετινό καλοκαίρι όπως πέρασα εγώ! Μπανάκια στη θάλασσα, ήλιος, βολτούλες... αχχχ όλα υπέροχα, όμως εκτός από όλα αυτά σύμμαχός μου το φετινό καλοκαίρι ήταν κάποια προιόντα που τα χρησιμοποίησα λίγο πολύ κάθε μέρα! Πάμε να ξεκινήσουμε...

Αγαπημένα προιόντα make up:





Η πρώτη μου αγορά φέτος το καλοκαίρι ήταν το lip stain από τα Sephora σε απόχρωση 06 Forever Fuchsia. Εντάξει μόλις το είδα έμεινα κάγκελο που λένε! Το χρώμα του είναι απίστευτο, ένα ρομαντικό έντονο φούξια-μωβ με ελάχιστο shimmer μέσα που δεν φαίνεται καθόλου όταν το φοράς. Έγινε το απόλυτο hit του καλοκαιριού για μένα, το χρησιμοποιούσα με ευλάβεια μπορώ να πω σχεδόν κάθε φορά που έβγαινα έξω και εκτός αυτού έπαιρνα και πολλά ωραία κοπλιμέντα για το συγκεκριμένο. Το νιώθεις σαν να απλώνεται βελούδο στα χείλη σου,έχει κρεμώδη υφή και εμένα προσωπικά δεν μου στεγνώνει τα χείλη, αντιθέτως χωρίς να βάλω κάποιο liposan μου τα αφήνει ενυδατωμένα. Η διάρκειά του; Αρκετά μεγάλη για πάνω από 4 ώρες τουλάχιστον στα δικά μου χείλη και εκτός αυτού ακόμα και αν φιλήσεις κάποιον δεν χρειάζεται να ανησυχείς αν τον έχεις λερώσει! 

Το επόμενο προιόν που λάτρεψα φέτος το καλοκαίρι είναι η μάσκαρα της Maybelline the falsies black drama. Αυτό που κάνει τη διαφορά στη συγκεκριμένη είναι το ιδιαίτερο καμπυλωτό βουρτσάκι της που δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες. Εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, έχω αρκετά μεγάλες βλεφαρίδες οπότε το αποτέλεσμα με εξέπληξε ακόμα πιο πολύ. Super! 

Η πούδρα STAY MATTE της RIMMEL συνόδευε πάντα το μακιγιάζ μου και δεν την αποχωριζόμουνα ποτέ, καθώς άφηνε ματ το δέρμα μου χωρίς να γυαλίζει και εκτός αυτού με την απόχρωση 001 transparent δεν πρόσθετε επιπλέον χρώμα ή κάλυψη, αλλά μια διάφανη, ελαφριά στρώση σκόνης με ματ τελείωμα.

Μπορεί καμία να αντισταθεί στη σοκολάτα; Και ποιος δεν θα λεγε ναι σε ένα κομμάτι της ακόμα και αν μετά κλαίμε όταν ανεβαίνουμε στη ζυγαριά. Ήρθε όμως η μια και μοναδική σοκολάτα που δεν παχαίνει! Και δεν είναι άλλη από τη Bronzing Powder της Bourjois!! Η συσκευασία της μοιάζει με ένα μικρό βιβλίο που κρύβει ένα μικρό....θησαυρό θα έλεγα εγώ! χαχα.. Το περιεχόμενο όταν το πρωτοβλέπεις νομίζεις ότι είναι σοκολάτα κανονική, μυρίζει υπέροχα εμένα μου θυμίζει καρύδα. Απλώνεται πολύ εύκολα και είναι ιδανικό για contouring! 


Άλλο ένα ''hit'' του καλοκαιριού για μένα που λάτρεψα απίστευτα ήταν η σκιά της Maybelline color tattoo στην απόχρωση  ''on and on bronze''. Σε κρεμώδη μορφή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και σαν βάση για να κρατήσει περισσότερο η σκιά σας. Έχει πολύ καλή διάρκεια στα βλέφαρά μου μιας που δεν έχω και ιδιαίτερο πρόβλημα με λιπαρότητα. Αξίζει να τη δοκιμάσετε.


Αγαπημένα προιόντα μαλλιών:



Τι να πω για το παλυαγαπημένο λαδάκι μαλλιών της Garnier Miraculous Oil!! Είναι από τα πιο οικονομικά λαδάκια μαλλιών που υπάρχουν και μπορώ να πω ότι κάνει θαύματα! Κάθε φορά που έλουζα τα μαλλιά μου πριν τα χτενίσω έβαζα μια με δυο σταγόνες στο χέρι μου και περνούσα από τη μέση και κάτω. Στη συνέχεια τα χτένιζα χωρίς να καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια να τα ξεμπερδέψω αφού συνήθως δινοπαθούσα ασχέτως αν χρησιμοποιούσα μαλακτική κρέμα, μάσκες και λοιπά και λοιπά.. Έδινε στα μαλλιά μου απίστευτη λάμψη, ενώ το υπέροχο άρωμά του πάνω τους μου θύμιζε καλοκαίρι!! 

Γύρω στα μέσα καλοκαιριού ανακάλυψα τη σειρά σαμπουάν από τη Herbal Essenses " Έχεις άκρες;"  Δυναμώνει τις άκρες και τις ενυδατώνει σε βάθος ειδικά αν έχεις ψαλίδα σαν εμένα! Σε συνδυασμό με το conditioner της ίδιας σειράς και τη μάσκα έχουν πολύ καλό αποτέλεσμα, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και το ειδικό serum για την ψαλίδα. Η μάσκα είναι και αυτή πολύ καλή, την απλώνω στα μαλλιά μου για 5-10 λεπτά και μου τα αφήνει πάρα πολύ μαλακά συν του ότι μυρίζει και αυτή απίστευτα! Λατρεύω τα Herbal Essenses, έχουν απίστευτες μυρωδιές που σε ταξιδεύουν, σε μαγεύουν, άσε που μοσχοβολάει ο τόπος όταν λούζομαι! και τα όμορφα στιχάκια στο πίσω μέρος της συσκευασίας μου φτιάχνουν απλά τη διάθεση!


Αγαπημένα προιόντα ενυδάτωσης και προστασίας σώματος:




Αυτό που σε καμία περίπτωση δεν έλειπε από την τσάντα θαλάσσης μου κάθε φορά που πήγαινα για μπανάκι ήταν το αντηλιακό της Hawaiian Tropic με δείκτη 30. Το συγκεκριμένο σε συνδυασμό με το λάδι της ίδιας εταιρίας χωρίς δείκτη μου πρόσφεραν ένα υπέροχο εξωτικό μαύρισμα χωρίς να καώ! Είμαι λίγο ανοιχτόχρωμη στο δέρμα οπότε χρησιμοποιούσα αρκετό προιόν και συχνά, προκειμένου να μην καώ.

Επίσης, ένα ακόμη αγαπημένο προιόν για το οποίο θέλω να σας μιλήσω είναι η κρέμα σώματος της Dove, η κλασική. Το άρωμά της μου θυμίζει λίγα χρονάκια πριν, που την χρησιμοποιούσα αρκετά, οπότε την ξαναπήρα και θυμήθηκα το πόσο υπέροχα μυρίζει. Ενυδατώνει αρκετά το δέρμα μου σαν μετάξυ και αφήνει ένα απαλό άρωμα μωρού που διαρκεί αρκετές ωρίτσες θα έλεγα. Δεν είναι καθόλου βαρύ το άρωμά της, ιδανικό για καλοκαίρι αλλά και για χειμώνα.

Για το τέλος σας άφησα το after sun της Garnier με άρωμα πεπόνι! Κάθε φορά που γυρνούσα από το μπάνιο μου στη θάλασσα το έβαζα σαν κρέμα σώματος, ειδικά εάν είχα καεί με ανακούφιζε αρκετά δίνοντας στο δέρμα μια φοβερή αίσθηση δροσιάς! 



Αυτά από μένα sweeties!! φιλιά πολλά τα λέμε στο επόμενο post! 
Dina 
xxxx 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου