Σελίδες

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Review : Essence soft touch mousse make up

Καλησπέρα beauties,
Τι μου κάνετε;
Σήμερα είπα να σας μιλήσω για ένα από τα foundations που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο και δεν είναι άλλο από το soft touch mousse make up από την essence.



Πρόκειται για ένα σχετικά ελαφρύ make up το οποίο έχει ματ τελείωμα,  γεγονός που μου άρεσε πάρα πολύ γιατί δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω πούδρα μετά, πράγμα που δεν συνιστώ ούτως ή άλλος να κάνετε γιατί μπορεί να δείξει πολύ cackey.  Ακόμη πρέπει να σας προειδοποιήσω ότι εάν έχετε κάποια ''ξηρά'' σημεία στο πρόσωπο σας θα πρέπει να ενυδατώσετε πολύ καλά την επιδερμίδα σας πριν το χρησιμοποιήσετε γιατί αλλιώς πάει και κολλάει πάνω σε αυτά τα σημεία και δείχνει πολύ άσχημο.Η κάλυψή του είναι μέτρια.

 Η συσκευασία του είναι στα 16 gr λιγότερη από τα υπόλοιπα make up  αλλά σε σχέση με την τιμή του η οποία είναι στα 3,50 ευρώ δηλαδή ούτε το 1/3 των υπολοίπων της αγοράς,δεν παραπονιέμαι. Βγαίνει σε 6 αποχρώσεις αν δεν κάνω λάθος αλλά δυστυχώς στο Hondos Center της πόλης μου σπάνια τις βρίσκεις όλες.Η απόχρωση που έχω εγώ είναι το 04 matt ivory.

Εν κατακλείδι είναι ένα αρκετά καλό make up ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες,με σχετικά καλή διάρκεια η οποία μπορεί να μεγιστοποιηθεί βέβαια με την χρήση κάποιου primer και αν δεν σας κάτσει καλά σαν make up μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν βάση για τις σκιές, όπου κάνει εξαιρετική δουλεία.

Αυτά από μένα κορίτσια,τα λέμε σύντομα με ένα ολοκαίνουργιο ποστ!!
Φιλιά πολλά
Sofia :*

6 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον ποστ!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ στο συστήνω ανεπιφύλακτα!!
      Φιλία πολλά :*

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. πραγματικά εμένα με έχει βολέψει πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  3. Ειδα δοκιμασει καποτε ενα make up σε μορφη μους και δεν μου ειχε αρεσει παρα πολυ, πολυ ωραιο review ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα με έχει βολέψει πάρα πολύ αλλά είναι πως θα "κάτσει" στην επιδερμίδα του καθενός. Πάντως κάνει εξαιρετική δουλεία σαν primer για τις σκιές :p
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή