Σελίδες

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Review : Korres Guava Body Butter

Hello beauties!!
Τι μου κάνετέ;Πώς τα περάσατε χθες; Τσικνίσατε; Ντυθήκατε; Εγώ δυστυχώς όχι αλλά δεν πειράζει ίσως μου δοθεί η ευκαιρία να ντυθώ σε κανένα πάρτυ, όλο και κάποιο πάρτυ μασκέ θα γίνει που θα πάει : p
Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για ένα από τα αγαπημένα μου body butter, το οποίο σας είχα δείξει και στο χριστουγιεννιάτικο μου haul..


Πρόκειται για το Guava Body butter του Korres! Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά αγαπώ τα προϊόντα του Korres, εκτός του ότι είναι Ελληνικά εκτός του ότι μυρίζουν υπέροχα είναι και φυσικά προϊόντα, βέβαια αν ήταν και λίγο οικονομικότερα θα ήταν SUPER!!

Το συγκεκριμένο, αλλά γενικά και όλα τα body butter του Korres είναι καταπληκτικά για ξηρές επιδερμίδες ,είναι παχύρρευστο και κρεμώδες, απορροφάτε πολύ γρήγορα και δεν αφήνει αυτήν την αίσθηση της λιπαρότητας σαν κάποια άλλα body butters. Η υφή του είναι πάρα πολύ μαλακή.
Βέβαια αυτό  που αγαπώ περισσότερο σε αυτό το προϊόν είναι η μυρωδιά του.Κάθε φορά που το μυρίζω νιώθω ότι είναι καλοκαίρι. Μυρίζει σαν καρύδες,ζάχαρη και αντηλιακό yum yum :p

 Επίσης κάπου διάβασα ότι τα body butter του Korres βοηθάνε και στην μείωση των ραγάδων αλλά κορίτσια δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, πάντως αν ισχύει θα ήταν ότι πιο τέλειο!!

Η τιμή του είναι αρκετά τσιμπημένη για την ποσότητα του( 125 ml) και κυμαίνεται ανάλογα από που θα το προμηθευτείτε από τα 7 έως και τα 12 ευρώ!!

Αυτά από μένα κορίτσια, θα τα πούμε σύντομα με ένα ολοκαίνουργιο ποστ!!
Φιλιά πολλά Sofia :* 

2 σχόλια: