Σελίδες

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Disney Maleficent Makeup Collection by MAC


Καλησπέρα beauties, τι μου κάνετε;


Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της Mac με την Disney νωρίτερα μέσα στο έτος, επιτέλους έχουμε μια πρώτη ματιά από τα προϊόντα που θα εμπεριέχονται στη συλλογή. Εμπνευσμένη από Angelina Jolie στο ρόλο της πανέμορφης αλλά κακιάς Maleficent η συλλογή  αγκαλιάζει τις αποχρώσεις του κόκκινου,του χρυσού και του καφέ.  Θα περιλαμβάνει μια σειρά από  σκιές, κραγιόν, μολύβια χειλιών, βερνίκια, lip glass και sculpting powders.

Παρακάτω θα δείτε μερικές φωτογραφίες από τα προϊόντα της συλλογής, οι οποίες διέρρευσαν στο διαδίκτυο πριν από λίγες μέρες.

Η συλλογή θα βρίσκεται στα καταστήματα στις αρχές του Ιουνίου.





Πώς σας φάνηκε η συλλογή κορίτσια; Υπήρξε κάποιο προϊόν που να σας τράβηξε την προσοχή;
Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από κάποιο προϊόν.

Αυτά από μένα beauties, θα τα πούμε σύντομα με ένα καινούργιο ποστ.
Φιλιά πολλά Sofia :*





3 σχόλια:

  1. Ναι ούτε εγώ...τα χρώματα των σκιών δεν μου αρέσουν έτσι όπως τα βλέπω.
    Και τα υπόλοιπα,μία από τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά, είναι πολύ σκούρα χρώματα,πολύ χειμωνιάτικα!!

      Διαγραφή
  2. Αν και τρελαινομαι με ολο το concept, σκοτεινο και νυχτεριδες ειναι πολυ εγω αλλά και εγω δεν βλεπω κατι που να με ενθουσιαζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή