Σελίδες

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

My Spring/Summer Wishlist

Γεια σας beauties,
Το ξέρω ότι έχουμε καιρό να τα πούμε αλλά δυστυχώς αυτό τον καιρό επικρατεί ένα μπάχαλο στην καθημερινότητά μου και μου είναι λίγο δύσκολο να ασχολούμαι με το blog, αλλά πιστεύω ότι από εβδομάδα που θα έχουν καταλαγιάσει τα πράγματα θα ασχολούμαι πιο ενεργά!!
Λοιπόν στο σημερινό ποστ σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας την καλοκαιρινή μου wishlist!


  • La petite Robe Noire perfume από την Guerlain, αχ μυρίζει τόσο τέλεια,είναι λίγο έντονο σαν άρωμα αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου. Το μόνο κακό είναι ότι δεν μπορώ να το βρω εδώ στην Ελλάδα. :(
  • Mary Lou-Manizer από την The Balm, Έχω ακούσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο highlighter από τόσες blogger που πραγματικά θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω!
  • Candy Yum Yum lipstick από την Mac,το απόλυτο girly κραγιόν! 
  • Clarisonic Mia 2,νομίζω όλες σας το έχετε ακουστά!Ακούω τόσο καλά λόγια για το συγκεκριμένο προϊόν, όπως το ότι κάνει θαύματα με την επιδερμίδα, που δεν μπορώ να μην το έχω στην wish list μου!
  • Πέδιλα από καστόρι της εταιρίας Sante, αχ τα συγκεκριμένα πέδιλα τα αγαπώ,είναι υπέροχα υπέροχα υπέροχα!! <3 <3
Αυτά είναι κορίτσια μου τα προϊόντα που υπάρχουν στην wishlist μου. Έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Τι βρίσκεται στο δικό σας wishlist;

Τα λέμε σύντομα beauties με ένα νέο ποστ.
Φιλιά πολλά από μένα και Καλό Πάσχα!! 
Sofia :*









8 σχόλια:

  1. Τα πέδιλα τα λάτρεψα κι εγώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραια όλα!!! ευχομαι να τα παρεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το αρωμα το λατρευω..ειναι το αγαπημενο μου..ειναι εντονο αλλα μετα απο λιγο φευγει η εντονη μυρωδια και μενουν οι υποτονοι που ειναι υπεροχοι..υπαρχει στην Ελλαδα καλε..εγω το πηρα απο τα sephora...τα πεδιλα και γω τα γλυκοκοιταω αλλα εχω παρα πολλα μπεζ οποτε λεω να παρω ενα αλλο χρωματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?? Και εγώ που ζω, τόσο καιρό το ψάχνω και δεν το έβρισκα πουθενά!!Σίγουρα θα το αναζητήσω στα sephota μέσα στην εβδομάδα!! Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία :) Τα πέδιλα είναι πραγματικά είναι θεϊκά και νομίζω βγαίνουν και σε άλλα χρώματα!!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Το Clarisonic το γλυκοκοιτάζω και εγώ πολύ τώρα τελευταία!
    Έχω το Mary Lou και είναι πολύ ωραίο, αξίζει να το πάρεις!
    Έχεις πολύ ωραίο blog!!! :-)
    new follower

    http://womensstuff83.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Candy yum yum is such a great lipstick! <3

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή