Σελίδες

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

May 2015 Favorites


Καλησπέρα beauties μου,

Τι μου κάνετε; Ελπίζω όλες σας να περνάτε υπέροχα!
Σήμερα σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας, αν και δεν είναι πολλά τα αγαπημένα του μήνα Μαϊου.



Αρχικά θα σας μιλήσω για τα προϊόντα περιποίησης σώματος που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου αφρόλουτρα ever είναι το Dove deeply nourishing body wash. Έχει την κλασική μυρωδιά της dove που αγαπώ, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι ενώ αφήνει το δέρμα μου τόσο μαλακό και ενυδατωμένο που τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να βάλω καν ενυδατική.Υπέροχο προϊόν!!

Δεύτερο πολυαγαπημένο προϊόν περιποίησης σώματος, είναι η ενυδατική σώματος από τα Dust & Cream με άρωμα banana. Δεν υπάρχει κορίτσια αυτό το άρωμα, είμαι κυριολεκτικά εθισμένη σε αυτό. Δεν υπάρχει πιο υπέροχη ενυδατική κρέμα σώματος για τώρα το καλοκαίρι. Την αγόρασα σχεδόν ένα μήνα πριν και σχεδόν την έχω τελειώσει. Και αυτό για μένα λέει πολλά :p



Όσον αφορά το κομμάτι των καλλυντικών τρία ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα τον μήνα που μας πέρασε. Την Sea Flower Bronzing Powder από τον Korres για την οποία σας έχω κάνει και αναλυτικό post (εδώ), την φορούσα καθημερινά είτε σαν ρουζ είτε σαν bronzer ενώ τις περισσότερες φορές την φορούσα και σαν σκιά. Έπειτα ένα ακόμη αγαπημένο προϊόν που φόρεσα πάρα πολύ είναι το ρουζ από την BeautyUk στην απόχρωση no.3 pink, ένα πολύ όμορφο ροζ ρουζ το οποίο χαρίζει μία πολύ όμορφη λάμψη στο πρόσωπο. Όσες με ακολουθείτε στο instagram θα έχετε καταλάβει την εμμονή μου με το συγκεκριμένο μολύβι χειλιών από την essence no.07 στην απόχρωση Cute Pink, το οποίο έχει ένα πολύ όμορφο ροζ/φουξ χρωματάκι, τέλειο για κάθε μέρα.

Για το τέλος τέλος σας άφησα το πιο τέλειο βερνίκι/top coat και δεν είναι άλλο από το Summit of Style από την σειρά Luxeffects της Essie. Μπορεί να φορεθεί μόνο του είτε σαν top coat πάνω από κάποιο άλλο βερνίκι και δείχνει πραγματικά φανταστικό.

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα Μάϊο.Έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο; Θα χαρώ να ακούσω ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε.

Φιλιά

Sofia





14 σχόλια:

  1. Η Dove είναι αγαπημένη μου εταιρεία εδώ και χρόνια! Όσο για τα υπόλοιπα μου άρεσε το μολυβι χειλιών της Essence. Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Εννοείται και πως θα το επισκεφτώ!! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα αγαπημένα ... Το βερνίκι απλά θεϊκό ... Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο πολύ τα αγαπώ αυτά τα μολύβια της essence! Οικονομικά μεν, αλλά γράφουν πού ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά τέλεια, έχουν μία αρκετά καλή ποικιλία χρωμάτων, γράφουν super και είναι και πολύ οικονομικά!! Τα θεωρώ ισάξια και με κάποια άλλα πολύ πιο ακριβών εταιριών.Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το top coat απο essie, ομορφα ολα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το bronzer του Κορρέ σε βόλεψε βλέπω. Εμένα πάλι δεν με ξετρέλανε γιατί χρυσίζει αρκετά και δεν έχω μαυρίσει ακόμη... Τα μολυβάκια της essence είναι θεικά!! Φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω λατρέψει Κωνσταντίνα μου, το χρησιμοποιώ πάνω από την πούδρα που χρησιμοποιώ για τα κοψίματα και δείχνει πολύ όμορφο!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα τα αγαπημένα σου! Πρέπει να είμαι η μόνη που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο μολύβι χειλιών από Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Να τα δοκιμάσεις Ρούλα μου,είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψεις, είναι πολύ μαλακά και γράφουν υπέροχα, είναι και πολύ οικονομικά!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία όλα Σοφία μου! Το μπρόνζερ του Κορρέ είναι όντως φανταστικό, γιατί όπως είπες και εσύ μπορείς να το χρησιμοποιήσεις με διάφορους τρόπους! Φιλάκια πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Είναι πράγματι πολύ βολικό! Φιλιά :)

      Διαγραφή