Σελίδες

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Makeup of the Day : My Everyday Look


Καλησπέρα beauties,

Σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα για το σημερινό μου μακιγιάζ μιας και το look αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου και το κάνω σχεδόν καθημερινά.

Πάμε να σας δείξω τα προϊόντα;;



Για την βάση χρησιμοποίησα:
  • Το primer από την Catrice για το οποίο και σας έχω κάνει αναλυτικό post (εδώ)
  • Το αγαπημένο foundation Natural Velvet από την Seventeen στην απόχρωση 07 Latte
  • Την πούδρα της Dido στην απόχρωση 01
  • καθώς και το πολυαγαπημένο Bronzer από τον Korres στην απόχρωση 02 Sunglow Amber (εδώ).
Για τα μάτια χρησιμοποίησα: 

  • Την rose/gold απόχρωση από το bronzer του Korres που προανέφερα σε όλο το κινητό βλέφαρο καθώς και μία matte καφέ σκιά στην κόγχη του ματιού ενώ τέλος χρησιμοποίησα και μία μαύρη σκιά από την Immaculate Collection παλέτα της MUA στην εξωτερική γωνία του ματιού μου.
  • και την Black Volcanic Minerals Mascara του Korres στην απόχρωση 01 Black.
Τέλος στα χείλη αν και ξέχασα να σας το συμπεριλάβω στην φωτογραφία πιο πάνω χρησιμοποίησα το Liposan Fruit Shine στην απόχρωση Κεράσι.

  

  

 
( Sorry beauties για τις φωτογραφίες το ξέρω ότι δεν είναι και οι καλύτερες, αλλά στα επόμενα motd θα φροντίσω να φαίνεται καλύτερα και πιο καθαρά το μακιγιάζ) :)

Θα χαρώ πολύ να μάθω τι χρησιμοποιήσατε εσείς για το σημερινό σας μακιγιάζ.

Φιλιά 

Sofia

4 σχόλια:

  1. Τέλεια προιόντα και πολύ ωραίο μακιγιάζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και φυσικό το μακιγιάζ σου!
    Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο αν μας έκανες ένα review για το foundation της Seventeen! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου. Θα το έχω στα υπόψιν μου κάποια από τις επόμενες μέρες να σας κάνω για αυτό ένα review. Φιλιά :)

      Διαγραφή