Σελίδες

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Review : Catrice Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base


Καλημέρα beauties μου,

Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι σας εύχομαι!!
Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για ένα primer που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό. Πρόκειται για το Pore Refining Anti-Shine Base από την σειρά Prime and Fine της Catrice.






Η Catrice στην σειρά αυτή έχει άλλα τρία primer από όσο γνωρίζω. Ένα που είναι σε γυάλινο βαζάκι το Prime and Fine Smoothing Refiner το οποίο υποστηρίζει ότι κάνει τους πόρους να εξαφανιστούν ενώ γεμίζει και τις ρυτίδες τις οποίες μπορεί να έχουμε στο πρόσωπο μας και άλλα δύο ακόμη στην ίδια συσκευασία με αυτό που έχω και για το οποίο θα σας μιλήσω εγώ. Το Prime and Fine Anti-Red Base το οποίο έχει ένα πράσινο χρώμα και η συσκευασία του αλλά και το ίδιο το προϊόν του, το υποστηρίζει πως εξουδετερώνει τις κοκκινίλες στο δέρμα και ένα ακόμη το Prime and Fine Healthy Look του οποίου η συσκευασία όπως και το ίδιο το προϊόν του έχει ένα σομόν χρώμα το οποίο υποστηρίζει ότι αντανακλά το φως, φωτίζοντας έτσι την επιδερμίδα, δειχνωντάς την πιο λαμπερή και υγειή.

Το Pore Refining Anti-Shine Base για το οποίο και θα σας μιλήσω σήμερα υποστηρίζει ότι:

  • Αφήνει ένα ματ εφέ στο πρόσωπο (mattyfing)
  • ότι έχει διάρκεια και (long-lasting)
  • ότι είναι oil free


Η συσκευασία του είναι στα 30ml και κοστίζει 5,19 ευρώ.

Η γνώμη μου?

Αρχικά να σας πω ότι η σύσταση του είναι αρκετά πιο υγρή από όσο περίμενα δηλαδή μου θυμίζει ενυδατική κρέμα ενώ έχει μία καλαίσθητη μυρωδιά και απορροφάτε πάρα πολύ εύκολα και γρήγορα από την επιδερμίδα μου. Τώρα αν και υποστηρίζει ότι βοηθάει στην μείωση των πόρων αν έχετε μεγάλους πόρους σαν και μένα μην περιμένετε θαύματα. Σε μένα ναι μεν κάνει τους πόρους να δείχνουν πιο μικροί αλλά δεν τους "εξαφανίζει" όπως το Poreffesional από την Benefit, τώρα όσον αφορά το ότι δίνει ματ αποτέλεσμα θα πω ότι δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα, δεν γυαλίζει αλλά και δεν είναι ματ ματ το αποτέλεσμα του, κάτι που προσωπικά εμένα δεν με πειράζει γιατί χρησιμοποιώ ούτως η άλλως ματ makeup. Τέλος παρατηρώ ότι σε μένα κρατάει αρκετή ώρα στην επιδερμίδα μου.

Αν θα σας το πρότεινα? Αν έχετε κανονική/ξηρή επιδερμίδα  ΝΑΙ γιατί λόγο του κύριου συστατικού του, το οποίο είναι το νερό, αν και είναι mattyfing είναι αρκετά ενυδατικό. Αν έχετε μεικτή ή λιπαρή επιδερμίδα και πάλι θα σας το πρότεινα μεν αλλά με κάποιους ενδοιασμούς.
Σε μένα έκατσε καλά και για κάθε μέρα είναι αρκετά καλό αλλά για πιο επίσημες εξόδους χρησιμοποιώ το primer της Benefit.

Αυτά από μένα beauties, θα χαρώ να ακούσω την άποψη σας στα σχόλια!!

Φιλιά

Sofia 

8 σχόλια:

  1. Έχω πολύ λιπαρό δέρμα, οπότε μάλλον δεν κάνει για εμένα! Πολύ χρήσιμο review Σοφία μου, φιλάκια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή έχω κανονική επιδερμίδα θα το κοιτάξω σίγουρα!!! Πολύ ωραίο review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή χρησιμοποιώ ενυδατική πριν το μακιγιαζ και υγρό make up αν είναι και το primer πολυ υγρό θα αργήσει πολύ να απορροφηθεί...εγω αυτή τη περίοδο δοκιμάζω από την επαγγελματική σειρά της L'oreal την βάση και είναι αρκετά καλή! Της benefit που αναφέρει και του the body shop θέλω να τις δοκιμάσω!! Μόλις γράφτηκα στο blog σου, θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου! Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι αποροφάται αρκέτα γρήγορα αλλά ίσως να δείξει βαρύ το αποτέλεσμα!! Δεν έχω δοκιμάσει την βάση της L'oreal ούτε του the body shop αλλά το θέλω πολύ!! Εννοείται κοπέλα μου, έχω ήδη εγγραφτεί!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review κορίτσια!!! Το δέρμα μου όμως είναι λιπαρό και μάλλον δεν θα κάτσει καλά! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο review!!
    Ειμαι ομως λιπαρη επιδερμιδα αρα δεν θα μου κατσει καλα..
    Σε ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή