Σελίδες

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Review : Gaia Natural Cosmetics - Ethereal Beauty + Giveaway ❤ (CLOSED)

Καλησπέρα beauties, τι μου κάνετε;

Πριν λίγο καιρό μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω κάποια από τα προϊόντα της Gaia Natural Cosmetics- Ethereal Beauty και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου.

Αρχικά να σας πω λίγα λόγια για την εταιρεία.
Η Gaia Natural Cosmetics ανήκει στον όμιλο της D.M.P Hellas. Όλα τα προϊόντα της είναι εμπνευσμένα από την ελληνική φύση  πλούσια σε φυσικής και φυτικής προέλευσης συστατικά, βιολογικά, φυτικά εκχυλίσματα και έλαια φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον καθώς όλα τους είναι Paraben Free-Mineral Oil Free, δεν δοκιμάζονται σε ζώα και είναι δερματολογικά ελεγμένα. Η νέα αυτή σειρά φυσικών καλλυντικών συνδυάζει το Ελληνικό ελαιόλαδο με το αγαπημένο σε όλους φιστίκι και δημιουργεί νέες συνθέσεις  καλλυντικών που ικανοποιούν και τις πλέον υψηλές απαιτήσεις.

Τα προϊόντα για τα οποία και θα σας μιλήσω είναι το Shower gel, το Body oil και το Body milk με ρόδι και γάλα αμυγδάλου.

Δυστυχώς η συσκευασία από το γαλάκτωμα σώματος μου έσπασε και αναγκάστηκα να μεταφέρω το προϊόν σε ένα άλλο δοχείο για αυτό και δεν το βλέπετε στις φωτογραφίες παρακάτω.





Shower Gel : Σε γενικές γραμμές ένα πολύ ωραίο αφροντούς. Έχει μία πολύ όμρορφη σύσταση, είναι διάφανο, κάνει πολύ ωραίο αφρό και μυρίζει θεσπέσια όπως και τα άλλα δύο προϊόντα της ίδιας σειράς. Το μόνο ίσως αρνητικό του είναι η ποσότητα του καθώς είναι μόλις στα 250ml.

Body Oil : Η αλήθεια είναι πως είναι το πρώτο λαδάκι σώματος που δοκίμασα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Ενυδατώνει πολύ ωραία την επιδερμίδα μου, απορροφάτε γρήγορα και αφήνει μια πολύ όμορφη λάμψη στο σώμα κάτι που μου αρέσει πάρα πάρα πολύ και ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι.

Body Milk : Εάν έπρεπε να σας προτείνω ένα μόνο προϊόν από τα τρία, αυτό θα ήταν το γαλάκτωμα σώματος, και αυτό γιατί απλώνεται πολύ εύκολα, ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα μου και απορροφάτε πολύ γρήγορα και σε αντίθεση με το shower gel, το άρωμα του διαρκεί αρκετές ώρες τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα. Εάν λατρεύεται τις κρέμες σώματος της σειράς Olivia του Papoutsani, θα ερωτευτείτε και τα συγκεκριμένα γαλακτώματα.

Και τα τρία προϊόντα έχουν το ίδιο άρωμα, μυρίζουν πολύ γλυκά και λουλουδένια, με την μόνη διαφορά ότι στο λάδι σώματος η μυρωδιά αυτή είναι λίγο πιο ελαφριά.

Επίσης έχω και κάποια δειγματάκια της ίδιας εταιρείας αλλά δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω, όμως σίγουρα θα τα δείτε μελλοντικά σε κάποιο post.

Αυτόν τον καιρό μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα Gaia Natural Cosmetics- Ethereal Beauty στα Hondos Center με έκπτωση -25%, οπότε θα σας πρότεινα να τους ρίχνατε μια ματιά.




Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω πως αυτήν την στιγμή τρέχει και ένας διαγωνισμός στην σελίδα μας στο Facebook, στον οποίο ένας τυχερός ή μία τυχερή θα κερδίσει ένα γαλάκτωμα σώματος με ρόδι και γάλα αμυγδάλου από την Gaia Natural Cosmetics.

Οι όροι του διαγωνισμού είναι οι εξής :

1) Like στη σελίδα μας στο Facebook (εδώ)
2) Like στη  σελίδα της Gaia Natural Cosmetics (εδώ)
3) Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας του διαγωνισμού που θα βρείτε εδώ

Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλους σας!!

Φιλιά

Sofia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου