Σελίδες

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Autumn purple's


Μπήκαμε και επίσημα πλέον στο Φθινόπωρο, άρχισαν οι πρώτες βροχές και το κρύο, οπότε ποια καλύτερη εποχή beauties για να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου μωβ κραγιόν για το Φθινόπωρο/ Χειμώνα.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....





   Θα ξεκινήσω με το πιο πρόσφατο απόκτημα μου, το κραγιόν της Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση #No 14 το οποίο είναι ένα σκούρο σκούρο μωβ/ δαμασκηνί χρώμα το οποίο υπεραγαπώ. Είναι super ενυδατικό αλλά παρατήρησα ότι επειδή είναι τόσο μαλακό αφήνει κομματάκια στα χείλη, οπότε θέλει να έχετε κάνει καλή απολέπιση πριν το φορέσετε!

   Το επόμενο κραγιόν δεν έχει κάποιο όνομα ή αριθμό αλλά δεν θα δυσκολευτείτε να το βρείτε στα Jumbo καθώς είναι το μοναδικό σκούρο κραγιόν της συλλογής Victoria Silk Touch. Κοστίζει μόλις 1 ευρώ, έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση, είναι ένα πολύ καλό και οικονομικό dupe για το Rebel της Mac. Το μόνο του ελάττωμα είναι η συσκευασία του καθώς το καπάκι του δεν είναι πολύ σταθερό και ανοίγει πολύ εύκολα.

   Νομίζω όλες σας έχετε στην συλλογή σας έστω και ένα από τα συγκεκριμένα κραγιόν/ stains στη συλλογή σας. Ένα από τα πρώτα χρώματα που πρόσθεσα στην συλλογή μου ήταν το Sephora Cream Lip Stain στην απόχρωση #No 04 το οποίο είναι ένα μωβ/καφέ χρώμα. Κατά την γνώμη μου είναι ένα τέλειο Kylie Jenner χρώμα. Έχει matte τελείωμα, είναι super κρεμώδης και έχει πολύ καλή διάρκεια. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!!

   Το τελευταίο μωβ αγαπημένο κραγιόν είναι ένα mini κραγιόν από τα H&M. Το συγκεκριμένο κραγιόν το είχα αγοράσει πριν περίπου 2 χρόνια οπότε δεν ξέρω αν μπορείτε να το βρείτε ακόμη αλλά σίγουρα θα μπορέσετε να βρείτε κάτι παρόμοιο. Όπως βλέπετε και από την φωτογραφία το κραγιόν μοιάζει αρκετά με αυτό από την Victoria Silk Touch με την μόνη διαφορά ότι αυτό κοκκινίζει αρκετά.


Αυτά ήταν λοιπόν beauties τα αγαπημένα μου μωβ κραγιόν για το Φθινόπωρο και το Χειμώνα. Θα χαρώ πολύ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα κραγιόν για το Φθινόπωρο!!

Φιλιά

Sofia

10 σχόλια:

  1. Αυτή η εποχή με τα δαμασκηνί κραγιον είναι η αγαπημενη μου κραγιονοεποχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανταστικά τα σκούρα κραγιόν και πολύ βολικά, τα φοράς και μόνα τους όταν βιάζεσαι και δείχνεις super !! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα! Μέσα στο μυαλό μου είσαι κι εγώ ετοιμάζω κάτι ανάλογο για το μπλογκ μου! Αγαπώ τα σκούρα κραγιόν ειδικά σε λευκή επιδερμίδα και σίγουρα το Φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Ανυπομονώ να διαβάσω το post σου!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. I really think the H&M lipstick is a really nice shade, lovely post xx

    Daizy
    http://brightdreamerz.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω τι ωραία, μου αρέσουν και τα 4!! Με καταστρέφεις ρε συ Σοφία χαχαχα! Φιλάκια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα τουλάχιστον είναι όλα τους οικονομικά, εκτός αυτού από τα Sephora!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες αποχρώσεις!!! έχω και εγώ το 4 από Sephora, Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια όλα εγώ έχω της lovie το μωβ το νούμερο 59 και το έχω λιώσειι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή