Σελίδες

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Review : L'oreal Nude Magique Cushion Foundation

Καλημέρα

Έτοιμο και το post για το Nude Magique Cushion Foundation από την L'oreal Paris που πολλές από εσάς μου είπατε ότι θέλατε να δείτε!!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

 Το συγκεκριμένο foundation κυκλοφορεί στην Ελλάδα σε 6 αποχρώσεις! Περιέχει  SPF 25 και υποστηρίζει ότι είναι ένα " Δροσερό, λαμπερό foundation το οποίο μπορεί να σας δώσει ένα nude αποτέλεσμα με ένα μονο « ταπ-ταπ » ενώ κάνει την επιδερμίδα να φαίνεται ενυδατωμένη και ακόμα πιο φωτεινή χάρη στο αέρινο μαξιλαράκι απο το οποίο απελευθερώνεται η σωστή ποσότητα του υγρού make up το οποίο είναι εμπλουτισμένο με καθαρό νερό και χρωστικές για κάλυψη. ! " 






Η γνώμη μου;

   Είναι ένα αρκετά καλό foundation το οποίο όντως δίνει μια πολύ ωραία λάμψη στο δέρμα χωρίς να με κάνει να δείχνω λιπαρή! Οπότε αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ αν το σετάρετε με μία πούδρα θα είστε εντάξει. Έχει πολύ ελαφριά κάλυψη η οποία μπορεί να χτιστεί σε μέτρια αν επιμείνετε αλλά με τίποτα δεν πρόκειται να σας δώσει φουλ κάλυψη. Ειδικά αν έχετε κοκκινίλες ή σπυράκια καλό θα ήταν πριν την εφαρμογή του να χρησιμοποιήσετε κάποιο corrector ή concealer!

   Το σφουγγαράκι είναι πάρα πολύ καλής ποιότητας και σε συνδυασμό με τον καθρέφτη που υπάρχει μπορεί να σας βολέψει αν τυχόν βιάζεστε αλλά για καθημερινή χρήση προτιμώ να χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι από τα h&m για την εφαρμογή του, από άποψη υγιεινής, και μου προσφέρει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα.
  Το χρώμα του όπως βλέπετε και στην φωτογραφία είναι λίγο πιο σκούρο από την επιδερμίδα μου αυτή τη στιγμή αλλά το καλοκαίρι θα μου είναι τέλειο. Η απόχρωση που έχω εγώ είναι η 09 Beige.

Αν επιθυμείτε λοιπόν ένα ελαφρύ "λαμπερό" foundation για κάθε μέρα νομίζω ότι το συγκεκριμένο θα σας βολέψει πάρα πολύ και ειδικά για τώρα το καλοκαίρι!!

Αυτά από μένα beauties!!
Θα χαρώ να ακούσω τις γνώμες σας!!


Φιλιά 

Sofia


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση! Μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον αλλά ευτυχώς που διάβασα το review σου γιατί δεν θα μου άρεσε που δεν έχει καλή κάλυψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Αν ζητάς κάτι με πολύ καλή κάλυψη τότε σίγουρα αυτό δεν θα σε βολέψει!Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  2. είδα οτι εβγαλαν κι μπρόνζερ σε τετοιο ειδος! το μπρονζερ με ψηνει πιο πολύ να το δοκιμάσω! ειδικά αν δινει κι αυτο λαμπερό και ανάλαφρο αποτελεσμα όπως ειπες οτι δινει το make up! πολύ ωραιο review!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!! Το bronzer σκεφτόμουν να το αγοράσω και εγώ καθώς νομίζω θα είναι τέλειο για τώρα το καλοκαίρι!!Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. follow me i will follow you immediately!
    http://beautynblack.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή