Σελίδες

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

May 2016 Favorites ❤


Ομορφιές μου, τι μου κάνετε;


   Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Μάιο. Δεν είναι πολλά καθώς πολλά από τα προϊόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση δεν έχουν αλλάξει και πάρα πολύ και δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια προϊόντα συνέχεια.






   Θα ξεκινήσω με την κρέμα ημέρας που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα η οποία είναι η ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη και έλαιο argan από την Sostar. Το περίεργο με αυτή την κρέμα είναι ότι στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου μέχρι που συνειδητοποίησα ότι δεν θέλει να βάζεις πολύ προϊόν. Μία πολύ καλή ενυδατική κρέμα για όσες έχουν μεικτή/λιπαρή επιδερμίδα.



   Το προϊόν που κυριολεκτικά με έσωσε τον μήνα που μας πέρασε ήταν το Aloe Vera Emergency Spray από την LR. Είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν το οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις στα μαλλιά, στο σώμα, σε πληγές παντού. Εγώ από δικιά μου απροσεξία έτυχε να καώ στο πόδι και αυτό το spray σε συνδυασμό με το gel αλόης βοήθησαν πάρα πολύ στο να επουλωθεί πιο γρήγορα η πληγή χωρίς να μείνει έντονο σημάδι. Φανταστικό προϊόν το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα χρησιμοποιήσω πάρα πολύ και τώρα το καλοκαίρι.



   Ένα ακόμη προϊόν που χρησιμοποίησα πάρα πολύ ήταν η κρέμα χεριών Perfect Hands από την Bioten η οποία λόγο του ελαίου macadamia που περιέχει με βοήθησε πάρα πολύ στην ενυδάτωση των χεριών μου. Δεν ξέρω γιατί ή αν συμβαίνει μόνο σε μένα αλλά τα χέρια μου ξηραίνονται πιο πολύ τώρα την Άνοιξη παρά τον Χειμώνα.





   Πάμε τώρα να σας δείξω και τα δύο προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποίησα πιο πολύ τον μήνα που μας πέρασε. Πρόκειται για την Undress me too παλέτα από την MUA για την οποία σας είχα κάνει και αναλυτικό post πριν κάτι χρόνια (εδώ) και για το υγρό eyeliner Style Liner Black & Black από την Golden Rose για το οποίο επίσης σας έχω μιλήσει αναλυτικά σε post (εδώ). Τα χρησιμοποιούσα σχεδόν κάθε φορά που βαφόμουνα.

Αυτά από μένα beauties! Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε;

Φιλιά

Sofia

2 σχόλια:

  1. το eyeliner Και η παλέτα από mua ειναι δελεαστικα! την παλέτα πού την βρηκες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου εγώ την παλέτα την είχα πάρει πριν 2 χρόνια περίπου από το αγγλικό site της MUA, αλλά πλέον υπάρχει και ελληνικό site της εταιρείας οπού μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή