Σελίδες

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Review : Caudalie Make-Up Removing Cleansing Oil

Καλησπέρα beauties μου,

Τι μου κάνετε;

   Σήμερα σας έχω ένα ακόμη review post. Πιο συγκεκριμένα θα μιλήσουμε για το Make-Up Removing Cleansing Oil από την Caudalie το οποίο είχα αγοράσει πριν λίγο καιρό στην travel size συσκευασία των 30ml από το ηλ. φαρμακείο 2happy.gr.




   Το λάδι ντεμακιγιάζ για πρόσωπο περιέχει έλαιο σταφυλιού και αμυγδάλου,είναι 100% φυσικής προέλευσης. Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας ενώ είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο.

Ποια η γνώμη μου;

   Σε γενικές γραμμές είναι ένα εξαιρετικό προϊόν. Αφαιρεί χωρίς μεγάλη δυσκολία την μάσκαρα και το μακιγιάζ, δεν είναι καθόλου λιπαρό όσο περίεργο και αν ακούγεται ενώ αφήνει την επιδερμίδα μου πολύ απαλή και καθαρή. Δεν ερεθίζει τα μάτια μου και έχει μία αρκετά ήπια και ευχάριστη μυρωδιά αλλά το μεγάλο του μειονέκτημα για μένα είναι το γεγονός του ότι χρειάζεστε πολύ ποσότητα για να αφαιρέσετε όλο σας το μακιγιάζ. Λόγο τις παχύρρευστης σύστασης του προϊόντος χρειάζομαι δύο πλήρη πατήματα της αντλίας για το ντεμακιγιάζ του προσώπου και των ματιών μου. Το έχω χρησιμοποιήσει 5 φορές συνολικά και είναι σχεδόν στο τέλος του, οπότε δεν ξέρω αν θα το αγορασω και στη full size συσκευασία για το λόγο αυτό. Παρ' όλα αυτά θα σας πρότεινα, αν το βρείτε στην travel size συσκευασία, να το δοκιμάσετε!


Αυτή ήταν λοιπόν η γνώμη μου beauties για το συγκεκριμένο προϊόν.Το έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς; Ποια η γνώμη σας;

Φιλιά

Sofia




4 σχόλια:

  1. θέλω να το δοκιμάσω πάρα πολύ! φαίνεται τέλειο! δεν ξέρω αν θα μου τελειώνει γρήγορα γιατί με τα λαδάκια έχω πολύ καλή σχέση. απλά κάνω πολύ καλό μασάζ στο πρόσωπό μου μέχρι να τα αφαιρέσει όλα. πάντως οι 2 αντλίες προσωπικά λογική ποσότητα μου φαίνεται! φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις Ελένη μου. Ίσως να μου φαίνονται πολλές γιατί έχω συνηθίσει και χρησιμοποιώ χρόνια gel καθαριστικά. Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  2. ποσο πολυ θα ηθελα να το δοκιμασω , απλα φοβαμαι επειδη εχω λιπαρη επιδερμιδα. πολυ ομορφο το ποστ σου. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το εχω δοκιμασει και δε μου άρεσε. νιωθω σαν να βαζω κανονικο λαδι στο προσωπο οποτε μετα πρεπει να πλυθω κανονικα με καθαριστικο προσωπου για να φυγει τελειως. βγάζει το μακιγιαζ αλλά δε μου αρέσει καθόλου η αισθηση που αφήνει! φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή